Vou estar ausente voltarei no dia 19-01-2010.
Bons Trades
sexta-feira, 15 de janeiro de 2010
Subscrever:
Enviar feedback (Atom)
MY approach is simple;I don’t waste my time preaching about technical analysis I Trade Price action not a cumbersome group of indicators
Sem comentários:
Enviar um comentário